5 kierrosta vasta pelattua, ja pojat on tuhlanneet jo 16/25 vaihtonsa? Mikä ihme karkkikauppa tämä pitäisi olla. Kaveri avaa keskustelun - "en kaipaa ketään selittämään taktiikoista", jne.. Ei saisi edes kommentoida?... Ei päästä joka päivä karkkikauppaan, kun ovet on kiinni - heti mulle kaikki tänne nyt, 50kpl vaihtoja, mitä ihmettä? Rauhoittukaan nyt veljet. Kaikilla oli tiedossa alusta lähtien pelien määrä, pelaajien määrä, ja vaihtojen määrä selvästi ohjeissa kirjattuna! Nyt sitten kiukutellaan, kun karkkia ei enää saa. Ennen kisojen alkua olisi hyvä tehdä näintä rutinalistoja, joilla voisi olla jotain merkitystäkin tulevaisuutta ajatellen. Pisteytyksiin ehkä voitaisiin miettiä jotain uudistuksia, hyviä ehdotuksia lieneekin jo tullut. Kovin on nihkeää saada tietyillä pelaajilla pisteitä tosiaan.
Niin, avasin keskustelun kuvaamallasi tavalla, koska nuo selitykset (En kaipaa ketään selittämään, että se on taktiikkaa, osa tätä peliä tai vastaavaa...) lienevät kaikille itsestään selvyyksiä. Ei saisi edes kommentoida? Kyllä saa ja pitää niin kuin sinäkin olet tehnyt. Kerroin vain mielipiteeni vaihtojen määrästä ENNEN koko kisojen alkamista. Voishan tätä pelata vaikka 15 vaihdolla, mutta minun mielestäni 25 vaihtoa on liian vähän enkä edelleenkään ymmärrä, miksei vaihtojen määrä voisi mahdollistaa edes 4-5 miestä päivittäin kentälle. Kyllä liigapörssissä ja leijonapörssissäkin järkevällä vaihtojen käytöllä pääosan miehistä sai päivittäin pelaamaan. Miksi täällä kituutellaan parilla päivittäin pelaavalla miehellä? Mun elämäni ei hetkahda näistä pörsseistä suuntaan tai toiseen ja voin olla jatkossa ihan hyvin myös pelaamatta näitä pelejä. Itse asiassa olisin jättänyt väliin tämänkin, jos olisin laskeskellut hieman noita vaihtomääriä ennen rekisteröitymistäni. Näissä pörsseissä oli 50 000 pelaajaa silloin kun aloitin joskus 15-20 vuotta sitten. Kiinnostus jalkapalloon ja jääkiekkoon ei ole varmasti vähentynyt, mutta eri pörssien pelaamiseen, ainakin tällä alustalla, on....